تماس تلفنی پیام در تلگرام

صدور گواهینامه ISO: چگونه و چرا ؟



صدور گواهینامه ISO: 
چگونه و چرا ؟


سازمان های زیادی در حال کسب گواهینامه ایزو  قبل هستند و بسیاری از آنها روابط تجاری خود را با شرکت های مشابه استحکام می بخشند.

 یاد بگیرید چگونه شرکت شما می تواند از گواهینامه ISO بهره مند شود.


تعدادی از شرکت های ثبت شده در سراسر جهان  اقدام به پیاده سازی استانداردهای ایزو را نموده اند به عنوان ثال در ایالت متحده  آمریکا  بیش از 30،000 سازمان موفق به دریافت گواهی نامه ایزو شده اند  و تقریبا 700 کسب و کار جدید در هر ماه اقدام به دریافت گواهینامه های ایزو می نمایند.  
همزمان، روند رو به رو شدن روابط بلندمدت با دیگر تامین کنندگان با کیفیت و محور آگاهانه وجود دارد. با این حال، هنوز این تصور وجود دارد که استانداردهای ایزو متخصص شرکت های بزرگ می باشد و صاحبان کسب و کار جدید و کوچک نمی تواند از آن بهره مند گردند.


ISO 9000 چیست؟ 
سازمان بین المللی استاندارد سازی برای ترویج توسعه استانداردهای جهانی برای تسهیل تجارت بین المللی تاسیس شد. کارشناسان در تضمین کیفیت از هر کشور شرکت کننده به کمیته مسئول استاندارد ISO کمک می کنند. اولین مجموعه استانداردها، که در سال 1987 منتشر شد، مجوز داد که استانداردها بررسی شود و در صورت لزوم هر 5 سال یکبار تجدید نظر شود.


چه سازمان هایی باید ایزو 9000، 14000 را در نظر بگیرند؟

استانداردهای ایزو برای شرکتهای هر اندازه در هر صنعت، از تولید تا بیوتکنولوژی به خرده فروشی ، قابل اجرا هستند. رعایت استانداردهای ایزو داوطلبانه است.



دلیل صدور گواهینامه ISO

اکثر شرکت ها گواهینامه ISO-9001 را امتحان می کنند:

پیاده سازی کنترل کیفیت محصولات و خدمات برای دستیابی به یکپارچگی.
فرایندهای برنامه ریزی را از طریق هماهنگی موثرتر و کارآمد تر می کند.
هزینه خدمات اضافه شده مربوط به کیفیت پایین را از بین ببرید.
بهبود بهره وری تولید
کمک به روابط خوب با سازمان های نظارتی و عمومی.


چه چیزی در فرآیند صدور گواهینامه دخیل است؟

شرکتی که به دنبال صدور گواهینامه می باشد باید پروسه های کنترل کیفیت و مدیریت زیست محیطی که نیازهای ISO را برآورده می کنند، مستند سازی و اجرا کند. شما می توانید از خدمات مشاوره ای ایزو دریافت کنید که شما را از طریق کل فرایند صدور گواهینامه می گیرد و یا دستورالعمل های سازمان بین المللی استاندارد را در صورت انتخاب کار مستقل انجام دهید.

هنگامی که فرایندها به طور کامل توسعه یافته و آزمایش شده اند، شخص ثالث مستقل و معتبر، ممیزی را تضمین می کند تا اطمینان حاصل شود که سیستم شما به ایزو نیاز دارد. حتی پس از دریافت گواهینامه، شرکت ها مجددا ممیزی می شوند تا اطمینان حاصل شود که مشکلات و یا تغییرات مجددا مجددا حل نمی شوند.










دسترسي سريع

برخي از مشتريان ما


اعتبارنامه / مشارکت

telegram

پشتیبانی تلگرام