تماس تلفنی پیام در تلگرام

ISO19650



ISO19650

ساخت و ساز  بهتر ساختمان ها  با استانداردهای بین المللی جدید  


صنعت ساخت و ساز جهانی با شکوفایی همراه است و پروژه های ساختمانی نیاز به ابزارهای کارآمد مانند مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) برای مدیریت اطلاعات دارند.

 مجموعه ای از استانداردهای بین المللی به تازگی منتشر شده است تا قادر به شکوفایی در سراسر پروژه ها و مرزها باشد و به طور کلی به نفع صنعت است.

با رشد جمعیت و اقتصاد و  نیاز به مسکن و زیرساخت، پیش بینی  می شود رشد در صنعت ساخت و ساز جهانی تا سل 2031 به  85٪ (و یا 15.5 تریلیون دلار) به  افزایش خواهد یافت.

ساخت و ساز بیشتر بدین معنی است که نیاز بیشتری به کارآیی در این صنعت می باشد، به همین دلیل است که رویکرد مبتنی بر مدل 3D از BIM در ارائه پروژه های ساختمانی در سراسر جهان به دست آورده است.

 

BIM به معماران، مهندسین و متخصصان ساخت و ساز توانایی برنامه ریزی، طراحی و مدیریت پروژه های ساختمانی را با کارآیی بیشتری می دهد. محبوبیت این استانداردها در حال افزایش است زیرا یک چارچوب بین المللی را فراهم می کند که به صنایع اجازه می دهد با یکدیگر در سراسر پروژه ها و مرزها کار کنند.

 

برای رسیدگی به این موضوع، دو بخش اول ISO 19650، سازماندهی و دیجیتالی کردن اطلاعات مربوط به ساختمان ها و کارهای مهندسی عمران به تازگی منتشر شده است(ارائه چارچوبی برای مدیریت اطلاعات از طریق کار مشترک با استفاده از BIM.)

"ایزو 19650 براساس استاندارد BS 1192 بریتانیا و مشخصات عمومی PAS 1192-2 که قبلا تدوین شده است  به کاربران کمک می کند تا هزینه های ساختمانی را تا 22٪ کاهش دهد.

 

"با توجه به سطح بین المللی این استاندارد نه تنها به معنای همکاری موثرتر در پروژه های جهانی است، بلکه اجازه می دهد تا طراحان و پیمانکاران بر روی انواع کارهای ساختمانی مدیریت بهتر و کارآمد تر داشته باشند."

 

 

ایزو 19650-1 و ایزو 19650-2 توسط کمیته فنی ISO / TC 59، ساختمان ها و کارهای مهندسی عمران، کمیته فرعی SC 13، سازماندهی و دیجیتالی کردن اطلاعات مربوط به ساختمان ها و کارهای مهندسی عمران، از جمله ساخت مدل سازی اطلاعات (BIM)، بوجود آمد.







دسترسي سريع

برخي از مشتريان ما


اعتبارنامه / مشارکت

telegram

پشتیبانی تلگرام