تماس تلفنی پیام در تلگرام

cyber challenges in the latest ISOfocus



رهاشدن از حملات  اینترنتی در جدیدترین تمرکز ISO

 


جرایم اینترنتی یکی از بزرگترین تهدیدات برای شرکت های سراسر جهان است. مدیران کسب و کارها در سرتاسر جهان با یکدیگر به اتحاد رسیده اند تا راه حل های جدیدی را برای حل این مشکل ، پیدا کند. این راه حل های جدید در آخرین شماره  ایزو منعکس شده است.

 

 

طبق یک نظرسنجی اخیر McKinsey، 75 درصد از کارشناسان،  امنیت سایبری را به عنوان اولویت اصلی در نظر می گیرند. این قطعا برای بسیاری از صنایع درست است، حتی اگر آنها با دیگر خطرات ناشی از آن مواجه بوده اند - مثل اینکه با چشم اندازهای تکنولوژیکی در حال توسعه و مقررات جدید که با تقاضای این تکنولوژی هماهنگ شده اند، مشغول به کار هستند. با این حال تنها 16 درصد گفته اند که شرکت هایشان آماده هستند تا از ریسک های اینترنتی جلوگیری کنند. صرفا صرف سرمایه گذاری بیشتر پول بعید است که کمک کند.

 

رئیس سازمان بین المللی ایزو جان والتر در اظهارنظر خود اظهار داشت که استانداردهای بین المللی راه حل های اساسی است زیرا داده ها به سرعت در حال تبدیل شدن به یک عنصر غیرقابل پیش پا افتاری از هر "کسب و کار به طور معمول" شرکت است.

 

او می گوید: "روزهایی که شرکت ها می توانند سر درد های امنیت سایبری را به بخش فناوری اطلاعات منتقل کنند، رفته اند. "این سردردها در حال تبدیل شدن به یک مسئله پایداری و پایداری کسب و کار است. استانداردهای بین المللی برای اطمینان از اینکه برنامه های امنیتی سایبری دقیق و موثر هستند ضروری است. "

 

نسخه ی ISOFocus در ژانویه / فوریه سال 2019 شامل مدیریت ریسک، امنیت اینترنت، هکرهای اینترنتی و نقض قوانین و دیدگاه کارشناسان از رهبران صنعت فکر است.






گواهینامه های بین المللی ایزو

CB های مورد تایید اداره استاندارد 

اخذ نشان استاندارد ملی ایران

شرکت های صادر کننده گواهینامه ایزو

مراحل اخذ گواهینامه ایزو
شرکت های لاکچری

دسترسي سريع

برخي از مشتريان ما


اعتبارنامه / مشارکت

telegram

پشتیبانی تلگرام