تماس تلفنی پیام در تلگرام

گواهینامه فرش ایرانی



فرش ایرانی



صنعت فرش ایران با قدمتی هزاران ساله به عنوان میراثی ماندگار و هنری با سرپنجه قالی بافان ایرانی در دنیا هنرنمایی می کند و اگرچه چندسالی ورود رقبای تازه به دوران رسیده بازارهای جهانی، نفسهای آن را به شماره انداخت اما هنوز سوسوی امیدی در پیچ و خم جاده نه چندان هموار صادرات فرش دستباف ایران به چشم می خورد.



قالی ایرانی از دیرباز معروف و مورد استفاده بوده است. سالنامه چینی سوئی‌سو در دوره ساسانی از فرش پشمی ایران به عنوان کالای وارداتی به چین نام می‌برد. فرش معروف بهارستان در کاخ تیسفون نیز به خاطر شکوهش بازتاب گسترده‌ای در ادبیات اسلامی داشته‌است و همین طور کهن ترین فرش دنیا ( فرش پازیریک )که قدمت ۲۵۰۰ ساله دارد مربوط به ایران می باشد و در موزه ارمیتاژ روسیه در سنپترزبوگ نگه داری می شود.  



هم‌اکنون ۴۰ درصد صادرات قالی ایرانی از طریق استان آذربایجان شرقی صورت می‌گیرد.


فرش ایرانی به عنوان یک کالای لوکس و پرطرفدار در بازار های خارجی همواره دغدغه اصالت کالا را برای مشتریان خود به همراه دارد لذا لازم است تا با همکاری با شرکت های بی المللی از جمله QCB ITALIA و اخذ گواهی تضمین اصالت و کیفیت در جهت رفع دغدغه های مشتریان اقدام کنیم. 



شرکت QCB ITALIA  ، اقدام به صدور گواهی اصالت برای فرش های ایرانی به خصوص دستبافت  کرده است. این گواهی به منظور ایجاد اطمینان جهت انجام معاملات بین المللی می باشد.



در این گواهی نامه ها نوع  نقشه ، نوع بافت، جنس و محل بافت ، رنگ و ابعاد فرش ثبت می شود و دارای کد قابل پیگیری می باشد.  این گواهی می تواند پاسخگوی دغدغه های اصالتی و کیفیتی مشتریان بوده و مشتریان را به خرید مطمئن ترغیب کند.



مشتریان خارجی همواره به دنبال خرید کالایی هستند که اصالت و کیفیت آن توسط سازمانهای معتبر بین المللی تضمین گردد. آن ها می خواهند از اصالت ایرانی بودن و دستبافت بودن فرش ها با توجه به هزینه های بالایی که می پردازند اطمینان داشته می باشند.



 دریافت گواهی نامه برای اصالت فرش دستبافت ایرانی سبب می شود تا مشتریان با اطمینان خاطر برای فرش ارزشمند دستبافت ایرانی هزینه کنند. 



گواهی نامه های شرکت QCB ITALIA این اطمینان را به مشتریان شما می دهند تا با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند.





گواهینامه های بین المللی ایزو

CB های مورد تایید اداره استاندارد 

اخذ نشان استاندارد ملی ایران

شرکت های صادر کننده گواهینامه ایزو

مراحل اخذ گواهینامه ایزو

دسترسي سريع

برخي از مشتريان ما


اعتبارنامه / مشارکت

telegram

پشتیبانی تلگرام