تماس تلفنی پیام در تلگرام

نحوه اخذ گواهینامه ایزو برای درمانگاه دندانپزشکی



 
نحوه اخذ گواهینامه ایزو برای درمانگاه دندانپزشکی





در این روزها، صدور گواهینامه ایزو برای هر سازمان برای انجام وظایف ضروری است. بسیاری از درمانگاه ها اطلاعات کمی درباره صدور گواهینامه ایزو دارند ، در اینجا ما اهمیت ISO 9001:2015 و چگونگی آن را برای کلینیک دندانپزشکی را معرفی میکنیم.



ایزو 9001 مربوط به سیستم مدیریت کیفیت است، هدف اصلی دریافت گواهینامه ایزو برای درمانگاه دندان، بهبود اثربخشی کلینیک و ایجاد سیستم عملیاتی است.



برای کسب گواهینامه ISO برای کلینیک دندانپزشکی، سازمان باید دستورالعمل کیفیت، روش های مربوط به فعالیت عملیاتی، دستورالعمل های کاری برای فرآیندهای مختلف (به عنوان مثال: نگهداری پرونده بیمار، ترمیم دندان ها، رکوردها، شوک آنافیلاکتیک، جایگزینی دندان، سمیت لجنکائین )، مقررات مورد نیاز مربوط به سرویس های خدمات دندانپزشکی مجوز برای درمانگاه دندانپزشکی و ......




برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از خدمات مشاووره رایگان بهره مند شوید.



همچنین درمانگاه باید مجموعه ای از مستندات و فرآیندهای عمومی را برای ایجاد اثربخشی بهتر، یعنی آمار مربوط به مراقبت های دهان و دندان، ایجاد پرسش های متداول دندانپزشکی، راهنمای درمان دندانپزشکی، افسانه های دندانپزشکی، اسنک هوشمند برای دندان های سالم، کنترل درد در دندانپزشکی، انواع دندانپزشکی (اندودنتیکس، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، پزشکی دهان و تشخیصی، پریودنتیکس، ارتودنسی و ارتوپدی دندان، دندانپزشکی کودکان، پروتزهای دندانی، دندان عمومی)، کنترل درد در دندانپزشکی (علل شایع درد دندان و تشخیص آنها)، مدیریت وضعیت اضطراری دندان آنژین، هیپوتانسیون، صرع، سمیت بیماری لیگناکائین، انسداد و بسیاری موارد دیگر)، ثبت ضبط بیمار (شامل تصاویر دیجیتال و نمودارهای الکترونیکی).



فرایند عمومی که برای ایجاد کلینیک دندان ضروری است، درمان عمومی دندان پزشکی بر اساس اول خدمت اولیه انجام می شود، در حالی که درمان ویژه دندانپزشکی به صورت انتصاب داده می شود و دفتر خاطرات روزانه برای هر دکتر نگهداری می شود، کار تحت هر دستور کار انجام می شود چک لیست تجهیزات در اتاق به روز شده نگهداری می شود، مواد مورد استفاده در درمان برای هر اتاق ضبط می شوند، گزارشات کار آزمایشگاهی نگهداری می شود، پرونده نگهداری تجهیزات نگهداری می شود، استریلیزاسیون تجهیزات در اتوکلاو انجام می شود و پرونده نگهداری می شود، بازخورد بیمار برای بهبود خدمات، آموزش کار برای کارکنان دندانپزشکی.



بسیاری از سازمان های صدور گواهینامه ISO در سراسر جهان وجود دارد اما اطمینان از معتبر بودن سازمان صدور گواهی دهنده ایزو بسیار مهم  می باشد. زیرا با ورود شرکت های تقلبی به بازار اعتبار بسیاری از گواهینامه ها زیر سوال می باشد.



هزینه صدور گواهینامه ایزو برای درمانگاه دندان بستگی به میزان کلینیک، تعداد کارکنان و فعالیت های انجام شده توسط کلینیک متفاوت است.
















دسترسي سريع

برخي از مشتريان ما


اعتبارنامه / مشارکت

telegram

پشتیبانی تلگرام